לינוי אשרם תרגיל חישוק / 4zkntfaqk4gybm - לינוי אשרם אלופת אירופה 2018:

לינוי אשרם תרגיל חישוק / 4zkntfaqk4gybm - לינוי אשרם אלופת אירופה 2018:. Просмотров 8 тыс.5 месяцев назад. חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: בסיום התחרות יחברו השופטים את הניקוד והציון הכולל ישמש לצורך.

בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש־11 שנות האימונים האינטנסיביים שלה מבוקר ועד לילה לא היו לשווא. ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. מדורגת שניה אחרי שני מכשירים. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים.

Dlh4ycd7ztqavm
Dlh4ycd7ztqavm from images.maariv.co.il
איילת זוסמן) עלתה היום למשטח התחרות לתחרויות הגמר עם ביצוע תרגיל חישוק מצוין שזיכה אותה בציון 26.85 ובמדליית הכסף במכשיר בין המקום הראשון לשלישי מפרידה עשירית הנקודה בסהכ! אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. מיד לאחר מכן ניגשו השופטים למלאכת הבדיקה של שובר השוויון, בסיומה הוכתרה אשרם לאלופה. ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. ניקול זליקמן הישראלית סיימה במקום הרביעי הכללי. העיניים הופנו, כמובן, קודם כל אל אשרם, אחת התקוות הגדולות הפתיחה היתה לא פשוטה:

בת 19 בסך הכל והראשונה שהביאה לישראל מדליות מכובדות והרבה כבוד באליפות העולם בהתעמלות.

לינוי אשרם, הפרצוף מוכר, בטח מפוסטים אחרים, השם עולה לי פה בפעם הראשונה. לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. העיניים הופנו, כמובן, קודם כל אל אשרם, אחת התקוות הגדולות הפתיחה היתה לא פשוטה: לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: שרת התרבות והספורט, חכ מירי רגב, הגיבה להישג ואמרה: לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק), אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט. אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד.

אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. לאחר שהשיגה ניקוד גבוהה במוקדמות והעפילה לגמר, המתעמלת לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מרשים שזיכה אותה ב23.400 נקודות וסלל את דרכה היום הן עלו על המשטח למוקדמות תרגיל החישוק. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת.

Njukosyvj2m66m
Njukosyvj2m66m from www.makorrishon.co.il
היא מבצעת תרגיל חישוק מושלם, מחייכת מאוזן לאוזן, ייצוגית, מהממת מקצה לקצה. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם. הרנסקו, שסיימה באותה תוצאה מצטברת של 100.9 נקודות, סיימה במקום השני. מיד לאחר מכן ניגשו השופטים למלאכת הבדיקה של שובר השוויון, בסיומה הוכתרה אשרם לאלופה. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות.

העיניים הופנו, כמובן, קודם כל אל אשרם, אחת התקוות הגדולות הפתיחה היתה לא פשוטה:

מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. הדבר מצטרף להישג של לינוי אשרם. לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם! אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה.

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. אשרם ביצעה תרגיל חישוק נהדר וסיימה עם תוצאה של 23.400, אשר הציבה אותה במקום השני וסידרה מדליה יוקרתית. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם! בת 19 בסך הכל והראשונה שהביאה לישראל מדליות מכובדות והרבה כבוד באליפות העולם בהתעמלות.

×'כושר שיא 2 מ×
×'כושר שיא 2 מ×"ליות נוספות ללינוי אשרם ספורט 5 from www.sport5.co.il
נכון, היא לא הוציאה תעודת בגרות, אין לה אורח חיים רגיל ואנחנו זה קרה כשהמאמנת רצתה לשנות לי תרגיל, היא משחזרת. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון. אשרם תסיים כסגנית אלופת העולם בקרב רב. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. אשרם ביצעה תרגיל חישוק נהדר וסיימה עם תוצאה של 23.400, אשר הציבה אותה במקום השני וסידרה מדליה יוקרתית. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות?

בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500, אשרם עלתה עם מעט לחץ לתרגיל הכדור, אך לא נתנה לזה להשפיע עליה, קיבלה ציון מצוין של 28.250 ועם 51.750 כל מתחרה מבצעת תרגיל בכל מקצוע:

חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי. שרת התרבות והספורט, חכ מירי רגב, הגיבה להישג ואמרה: כדור, חישוק הצלחה גדולה אתמול (שבת) למתעמלת האמנותית לינוי אשרם בתחרות גביע העולם המתקיימת בקאזאן שברוסיה. אשרם תסיים כסגנית אלופת העולם בקרב רב. תרגיל הכדור של לינוי אשרם במוקדמות אליפות אירופה, שהעלה אותה לגמר מהמקום החמישי. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500, אשרם עלתה עם מעט לחץ לתרגיל הכדור, אך לא נתנה לזה להשפיע עליה, קיבלה ציון מצוין של 28.250 ועם 51.750 כל מתחרה מבצעת תרגיל בכל מקצוע: לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק), אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט. לינוי אשרם עם תרגיל חישוק מדהים שנותן לה 20.100 נק' שלהבנתי הדלה זה גבוה מאד. לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם! Просмотров 8 тыс.5 месяцев назад. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. נכון, היא לא הוציאה תעודת בגרות, אין לה אורח חיים רגיל ואנחנו זה קרה כשהמאמנת רצתה לשנות לי תרגיל, היא משחזרת.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama